W ramach wsparcia technicznego zapewniam pomoc w zakresie oprogramowania, jakie rozwijałem niegdyś w firmie SkyRaster.
Ponieważ SkyRaster zakończyła działalność i sprzedaż, wsparcie techniczne świadczone przez firmę zostało zakończone.
Jeśli nie masz ze mną zawartej umowy w zakresie dedykowanego wsparcia technicznego, możesz skorzystać z możliwości priorytetowego wsparcia w cenie 150zł netto. Wsparcie jest jednorazowe dla każdej sprawy.
Pytania i odpowiedzi:
-
Mam licencję bezterminową kupioną u dystrybutora sprzętu GNSS, czy mogę skorzystać ze wsparcia technicznego?
Tak, jak najbardziej. Koszt wsparcia jest taki sam – 150zł netto, obojętnie czy nabyłeś zestaw w SkyRaster czy u dystrybutora sprzętu.
-
Zmieniłem telefon / telefon uległ uszkodzeniu. Czy mogę wnioskować o przeniesienie licencji?
Tak – płatne priorytetowe wsparcie techniczne w tym przypadku zapewnia realizację tej kwestii.
-
Mam to samo stanowisko, ale program wyświetla utratę licencji. Czy da się bezpłatnie przywrócić licencję?
Każde zlecenie realizowane w obrębie Wsparcia Technicznego jest płatne. Zlecenia w obrębie autoryzacji wymagają często diagnostyki, która również wymaga z mojej strony działania.
Niemniej jednak jest pewien sposób, który możesz wykorzystać i uzyskać dzięki temu bezpłatne rozwiązanie problemu (nie ma jednak gwarancji).Podstawową zasadą udzielania licencji jest udzielenie jej na stanowisku o konkretnej konfiguracji. Jeśli jesteś w stanie przywrócić stanowisko do tej samej konfiguracji, jaka była przy aktywacji oprogramowania – problem powinien się samoistnie rozwiązać. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, lub jest to niemożliwe – skorzystaj z opcji płatnego wsparcia technicznego. Otrzymasz szybką pomoc.
-
Dlaczego wsparcie jest płatne?
Przez 14 lat, gdy pracowałem w ramach SkyRaster, realizowałem lub zapewniałem wsparcie techniczne licencji lub pomoc bezpłatnie. Było to związane z utrzymaniem zasady, jakiej się trzymałem od pierwszych sprzedanych licencji – dopóki oprogramowanie danej serii jest w sprzedaży w SkyRaster, będzie zapewniona bezpłatna forma pomocy technicznej i aktualizacja dla tego oprogramowania.
Oznaczało to jednak całkowite pokrywanie kosztów realizacji wsparcia technicznego (pomocy, aktualizacji, konserwacji) – realizowanego przeze mnie lub pracowników firmy.
Niestety nie przyczyniło się to do zapewnienia właściwej sytuacji finansowej projektów.
W związku z tym, iż chcę zapewnić najlepszą jakość wsparcia – w ADVANTEG wsparcie jest realizowane odpłatnie.
Koszt spraw jest ryczałtowy, na cenę składa się również zapewnienie funkcjonowania i konserwacji infrastruktury obsługi licencji – aby możliwe było świadczenie wsparcia technicznego/licencyjnego dla użytkowników aplikacji SkyRaster. -
Posiadam licencję bezterminową, dystrybutor GNSS oferował mi bezterminowe wsparcie. Czy mogę skorzystać ze wsparcia technicznego bez dodatkowej odpłatności?
Bezterminowe wsparcie obejmowało sytuacje, w których oprogramowanie SkyRaster było dostępne w sprzedaży i w związku z tym część funduszy ze sprzedaży można było przeznaczyć na wsparcie techniczne.
Z żadnym z dystrybutorów nie było zawieranej umowy bezterminowego wsparcia (w szczególności obejmującego moment po zakończeniu sprzedaży, bądź działalności firmy SkyRaster), stąd też jeśli otrzymałeś takie zapewnienie – zostałeś wprowadzony w błąd. Zaznacz ten faktu w formularzu, abym wiedział, jaka jest dokładnie skala tego zjawiska. -
Jak wygląda procedura wsparcia?
Wypełniasz formularz zlecenia i dane do fv. Po otrzymaniu zlecenia zapoznaję się z nim i jeśli zachodzi taka potrzeba – kontaktuję się z Tobą w celu doprecyzowania szczegółów. Jeśli w zapytaniu zawarłeś dane takie jak – jaki kod licencji posiadasz (ew. jaki identyfikator stanowiska funkcjonował do tej pory), co dokładnie jest problemem – z reguły mam już wszystkie informację. Wysyłam fakturę proforma. Robię wstępne rozeznanie sprawy.
Po opłaceniu proformy przystępuję do finalizacji zadania. Po jego zakończeniu otrzymujesz maila z informacją o tym, w jaki sposób można rozwiązać problem lub tez informację o zrealizowaniu zlecenia (wraz z fv oryginałem). Jeśli zależy Ci na czasie – wyślij do mnie na maila potwierdzenie PDF zapłaty po jej dokonaniu.