Wsparcie techniczne aplikacji SkyRaster

W ramach wsparcia technicznego zapewniam pomoc w zakresie oprogramowania, jakie rozwijałem niegdyś w firmie SkyRaster.

Ponieważ SkyRaster zakończyła działalność i sprzedaż, wsparcie techniczne świadczone przez firmę zostało zakończone.

Jeśli nie masz ze mną zawartej umowy w zakresie dedykowanego wsparcia technicznego, możesz skorzystać z możliwości priorytetowego wsparcia w cenie 150zł netto. Wsparcie jest jednorazowe dla każdej sprawy.

Pytania i odpowiedzi:

  • Mam licencję bezterminową kupioną u dystrybutora sprzętu GNSS, czy mogę skorzystać ze wsparcia technicznego?

    Tak, jak najbardziej. Koszt wsparcia jest taki sam – 150zł netto, obojętnie czy nabyłeś zestaw w SkyRaster czy u dystrybutora sprzętu.

  • Zmieniłem telefon / telefon uległ uszkodzeniu. Czy mogę wnioskować o przeniesienie licencji?

    Tak – płatne priorytetowe wsparcie techniczne w tym przypadku zapewnia realizację tej kwestii.

  • Mam to samo stanowisko, ale program wyświetla utratę licencji. Czy da się bezpłatnie przywrócić licencję?

    Każde zlecenie realizowane w obrębie Wsparcia Technicznego jest płatne. Zlecenia w obrębie autoryzacji wymagają często diagnostyki, która również wymaga z mojej strony działania.
    Niemniej jednak jest pewien sposób, który możesz wykorzystać i uzyskać dzięki temu bezpłatne rozwiązanie problemu (nie ma jednak gwarancji).

    Podstawową zasadą udzielania licencji jest udzielenie jej na stanowisku o konkretnej konfiguracji. Jeśli jesteś w stanie przywrócić stanowisko do tej samej konfiguracji, jaka była przy aktywacji oprogramowania – problem powinien się samoistnie rozwiązać. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, lub jest to niemożliwe – skorzystaj z opcji płatnego wsparcia technicznego. Otrzymasz szybką pomoc.

  • Dlaczego wsparcie jest płatne?

    Przez 14 lat, gdy pracowałem w ramach SkyRaster, realizowałem lub zapewniałem wsparcie techniczne licencji lub pomoc bezpłatnie. Było to związane z utrzymaniem zasady, jakiej się trzymałem od pierwszych sprzedanych licencji – dopóki oprogramowanie danej serii jest w sprzedaży w SkyRaster, będzie zapewniona bezpłatna forma pomocy technicznej i aktualizacja dla tego oprogramowania.
    Oznaczało to jednak całkowite pokrywanie kosztów realizacji wsparcia technicznego (pomocy, aktualizacji, konserwacji) – realizowanego przeze mnie lub pracowników firmy.
    Niestety nie przyczyniło się to do zapewnienia właściwej sytuacji finansowej projektów.
    W związku z tym, iż chcę zapewnić najlepszą jakość wsparcia – w ADVANTEG wsparcie jest realizowane odpłatnie.
    Koszt spraw jest ryczałtowy, na cenę składa się również zapewnienie funkcjonowania i konserwacji infrastruktury obsługi licencji – aby możliwe było świadczenie wsparcia technicznego/licencyjnego dla użytkowników aplikacji SkyRaster.

  • Posiadam licencję bezterminową, dystrybutor GNSS oferował mi bezterminowe wsparcie. Czy mogę skorzystać ze wsparcia technicznego bez dodatkowej odpłatności?

    Bezterminowe wsparcie obejmowało sytuacje, w których oprogramowanie SkyRaster było dostępne w sprzedaży i w związku z tym część funduszy ze sprzedaży można było przeznaczyć na wsparcie techniczne.
    Z żadnym z dystrybutorów nie było zawieranej umowy bezterminowego wsparcia (w szczególności obejmującego moment po zakończeniu sprzedaży, bądź działalności firmy SkyRaster), stąd też jeśli otrzymałeś takie zapewnienie – zostałeś wprowadzony w błąd. Zaznacz ten faktu w formularzu, abym wiedział, jaka jest dokładnie skala tego zjawiska.

  • Jak wygląda procedura wsparcia?

    Wypełniasz formularz zlecenia i dane do fv. Po otrzymaniu zlecenia zapoznaję się z nim i jeśli zachodzi taka potrzeba – kontaktuję się z Tobą w celu doprecyzowania szczegółów. Jeśli w zapytaniu zawarłeś dane takie jak – jaki kod licencji posiadasz (ew. jaki identyfikator stanowiska funkcjonował do tej pory), co dokładnie jest problemem – z reguły mam już wszystkie informację. Wysyłam fakturę proforma. Robię wstępne rozeznanie sprawy.
    Po opłaceniu proformy przystępuję do finalizacji zadania. Po jego zakończeniu otrzymujesz maila z informacją o tym, w jaki sposób można rozwiązać problem lub tez informację o zrealizowaniu zlecenia (wraz z fv oryginałem). Jeśli zależy Ci na czasie – wyślij do mnie na maila potwierdzenie PDF zapłaty po jej dokonaniu.

Dodaj informację odnośnie - w jakiej jesteś sytuacji jesteś czyli: a) jakimi danymi dysponujesz b) jakie kroki podejmowałeś wcześniej c) co stanowi blokadę lub problem (jeśli taki jest)
Podaj dane do faktury (nazwa firmy, adres, numer NIP). Jeśli jesteś osobą fizyczną i nie masz firmy - podaj tylko adres/miejscowość. Wysyłając formularz zgadzasz się na otrzymanie proformy oraz faktury drogą elektroniczną (przez email).